8 Şubat 2011 Salı

Paylascess!

Nihayet basardim! Sanirim bugun itibariyla bi suredir retrograt isleyen uyku sistemimi, makbul gorulen saatler icerisine tasiyabildim. Eyi eyii :) Uyanir uyanmaz da sorumluluk sahibi bir blogger olarak :P hemen oturiim soole bi yaziim istedim. Kendimi biliyorum nitekim, tut yut hesabi! Ipin ucu koptu mu, daha da geri donusu olmuyo.. Fekat gel gor ki evdeki hesap eve bile uymuyo, annemin 30 yildir gormedigi kuzenlerinin ziyareti sebebiyle, evin buyuk kizi misyonumu kabullenip, zabah beri misafirlerimizi en iyi sekilde agirlayabilmek icin gerekli ivir zivir yukumluluklerimi yerine getiriorum. Yoo tabi ki de seve seve.. Birazdan da ogle yemegi hazirliicam mesela :) Hemen su araligi bi firsat bilip oturup iki kelam yaziim dedim, amma velakin pek kolay diil harbiden konsantre olabilmek.. Butun sesler beynime beynime.. zaten babannemin basli basina yetecek agzini sapirdatarak sakiz cigneyememesi sorunsalinin uzerine art arda gelen sorular, televizyonda ciglik cigliga evlenecek aday arayan tiplerin feryat figani, acaba ne pisirsem derdi... Herneyse simdi mutfaga kactim da, tum soz konusu distractionlari bi nebze de olsa elimine edebildim.. Ayrica karar verdim kizartma yapicam, yanina da bi makarna, oghh tamam :)

Yaaf kardesim blog sahibi olmak, dahasi bu zamana kadar yillik periyotlarla sadece birer entry yapmis biri olarak artik bu isi artik ciddiye almak ne menem bir duyguymus :) Bakiim izleyici sayisi artmis mi, hay aksi artmamis, ama niye artsin ki, ne verebilir bu blog insanlara, iyi de bi sey vermeli mi, niye okusunlar bu blogu, iyi okumasinlar ki ama niye yaziyosun ki o zaman, kendin icin mi, yoo onlar icin mi, himm belki geyikleri iki gundur zihnimi yiyip bitirdi yanii.. Her blogger ilk gunlerinde ayni safhalardan gecmis midir acaba, yoksa bir ben miyim perisaaaaaan gecenin karanligindaaa :) Ama tum hepsi bir yana hani tiriskadan nagmeler, ben yazdim oldudan ote, alttan alta bi seyler paylasma gailesi de yok diil bunyede, hal boyle olunca daha cok insanla paylasma derdi de beraberinde gelio galiba istesen de istemesen de. Tabi paylasmak deyip durumu istes hale getirince, muhattap ario insan kendine.. Acaba okuolar midir arkadaslarim yazdiklarimi, keske bi geri donusum alsam da sevindirik olsam demiyor diilim. :) Soz ucar yazi kalir demisler, bu yuzden yazdigi her bir kelimenin bile sorumlulugunu tasimayi bilmeli insan, o sebepten gercek seyler yazabilmenin, gercek olan herseyi paylasabilmenin arzu - halindeyim, iyi, kotu, guzel, cirkin, dogru, yanlis... bize dair ne varsa soylenecek.. tanimlarin otesinde!

gogun altinda bilince herkes
guzelligini guzelin
dogdu cirkin
ve bilince herkes
iyiligini iyinin
dogdu kotu

demek
varlik yokluk birbirini dogurur
zorla kolay birbirini tamamlar
uzun kisa birlikte bicim olur
yuksek alcak birlikte egim olur
sesle tini birlikte uyum olur
on ile art birlikte dizi olur

gercekten de kutlu kisi
edimsizlikte kalir
sozsuz ogretiye uyar
bin bir turonune cikar
hor gormez
yaratir benim demez
yaptigina bel baglamaz
yarar verir orada kalmaz
ve orada kalmayinca
yuz cevirmezler ondan

TAO TE CHING
Lao Tse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder