7 Şubat 2011 Pazartesi

Leblebi ezmesi

Eghh bee hep mi boyle olurr.. Simdi acayip yazasim var ama benim bi sigara icmem sart ve sigaram yok yani, aslinda bi tane var da, o da benim diil annemin, zabah uyanir uyanmaz kahvesiyle sigarasini icmezse kendine gelemio zavallim, onu bu zevkten mahrum etmemeliyim di mi, zaten butun sigaralarini ben somurdum gece boyunca, hem zaten ben sigara icmiom aslinda tutun iciom :) Tutun kesemi de mola verdigimiz Susurluk'ta dusurmusum, hayir salak gibi icmedim de, icerim die yanima almistim, ama sonra leblebi ezmesi diye bi sey gorunce fena heyecannandim o arada dusurmusum iste! necee soora Istanbul'una geldik de ben artik bi sigara sarem kendime dedim de o zaman farkettim, tabisi de cok uzuldum, zira onu sevgilim kendi elleriyle yapmisti ama olsundu leblebi ezmesi cok guzeldi, ayni kucukken babannemin leblebileri ezip icine seker karistirdiginda aldigim tadi aldim, "Yusuf" derdik ya bi de bence cok sacma sadece "puff" da diyebilirdik aslinda, bunun Yusuf'la bu kadar cok ozdeslesmesine hic gerek yoktu bence, ayrica yillarca osman osuruuna dusman, murat koyiim de tur at geyiklerini de hic anlamis diilim zaten, neden bi adam osurugundan nefret etsin ki, hayir cok kotu kokuyo olabilir ama bu bence beslenme aliskanligiyla ve dolayisyla direktman kendi yasam sekliyle alakali bi durumdur, bu durumda osman aslinda osuruguna diil bence kendisine dusman bi adamdir, oysa sadece beslenme aliskanligini degistirse, osurugundan da hosnut bi hale gelebilirdi, keske biri bunu Osman'a soyleseydi, mesela ben oyle yaptim ama bana birileri demedi, aslinda dedi gibi de! sevgilim aldigim kilolardan biraccuk rahatsuz son zamanlarda. Oysa oole cok aman aman kilom da yok benim. Hayir iste balik eti falan :X ayrica ben hic osurmam zati ama olsun ben yine de yasam seklimi degistirmek icin, beslenme aliskanligimi degistirdim iste bu aralar acayip saglikli besleniyorum, oole boole diil ama korkarim zehirlenicem :S Gerci her halukarda zehirleniyorum, hayir boole mis gibi cig sebzelerimi tuketiyorum yanina biraz protein biraz karbonhidrat oghh cok guzel oldu falan derken, patt nikotin takviyesiyle herseyi berbat ediorum.. Gerci sikayetci diilim sigara icmekten, ama katran nikotin benzin soslu brokoli ya da lahana icimi bi hos edio.. Ki bilenler bilir menemenin ustune tahin pekmez dokup yiyebilen bi mide ve gurme enginligine sahibimdir.. Offf sigara olsa da icsem, simdi ne keyifli yazardim, ama saatte sabahin besi olmus, bence ben daa sansimi zorlamiim gidip yatiim..
Buradan butun Yusuf, Murat ve Osman arkadaslarima selamlar sevgiler
Biz sizi cok seviyoruz
Osman sen de sev artik kendini, yapma allaaskinaa!
basimiza ne geliosa kendinden nefret eden insanlar yuzunden gelio zaten
ama brokoli her zaman iyidir istediginiz kadar tuketebilirsiniz yalniz vucuttaki iyot oranini dusuruomus bi noktadan soora aman dikkat!
Bak mucizevi bitki brokolinin bile bi noktadan sonrasi zarar, o yuzden sevginin de fazlasi zarar, cok daa oole sevme kendini Osman, hepimiz de bilioruz ki osurugun kotu kokuyooo...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder