7 Şubat 2011 Pazartesi

Her seyin bi seysi var!

Canim arkadasim Kenan broomun ilk takipcisi oldu cok heyecannandim ayrica yazilarimi da cok begendi, lay lay lom gecit bacaklari.. ama ben de onun yaptii her bi seyi pek begenirim yillardir.. Araf'ta yaptigi en bi dokuz sekizlik lambada programlardan, piyasaya kazandirdigi bir cok amator profesyonel muzik grubuna, bi donem birlikte cefasini cektigimiz mekanimiz mabedimiz Cafe bi Dunya'dan, ciglik cigliga nizam kuru fasurye partilerine kadar..guzel insandir vesselam.. Bi de bu adamin guzel bi mekani var Kadikoy'de, acildigi gunden beri cayir cayir isleyen, bilenleriniz bilmeyenlerinizden daha cok biliom, zahar ben daa gidip goremediim bu meshur "Woodstock" adli guzide mekani, ancak Turkiye'de hic bi basari cezasiz kalmaz ya duydum ki sacma bi sebepten oturu uc gunlugune kapatmislar abi mekani, hani nasi mukemmel isleyen bi hak hukuk sistemimiz var bazen sasiriorum, hani hep mi bize ofsayt be kardesimm, (Nur icinde yat Sadri Baba) is bize gelince birden hukuk devleti kesilioruz, butun yasalar kurallar pek bi hizli islio, takdir ediyorum.. Bizim de simdi kardesimle basimizda boyle bir hikaye var, bakalim sonu ne olacak pek merak ediyorum, hani devletin isi gucu kalmamis, cirkef bi hemsirenin cirkinligi dolayisiyla yasanmis mahalle kavgasindan oteye gitmiicek bi sacmalikla mi ugrasmak istio, gercekten mi yani? Tabi yaa yapcek bi sey yok nasilsa gelsin Kenan'in mekanla, benim kardesimle ugrassin, devleti milleti becerenler elini kolunu sallaya sallaya gezsin dolassin, bak boole durumlarda butun humanizma sistemim kisa devre yapio, kendimi Mao Ze Tung gibi hissediveriyorum, bak o da rahmet istedi sabah sabah goruon mu :S

Ama gercekten hani o insanlar da ooleler, suphesiz hepimiz Yaradan'in farkli farkli tezahurleriyiz, hepimiz biriz, hic bi sey anlamsiz diil, her seyin de bi seysi var ama, coklar be bacim her yerdeler yani, mesela bi tanesi yine bugun bizim evdeydi, su ariza hemsirelerden biri, annem de medikal sektorunde calistigindan beri maruz kaldigimiz hemsire radyasyonu tahammul edilir gibi diil :) istisnalar kaideyi bozmazz, ama kabul etsinler kardesim hemsire milleti komplekslidir, asabidir, gulyabanidir, hakli haksiz bilemen ama var yani onlarinda bi kirilma noktalari, ay nasi cemkirdim yine :) neyse baci falimiza bakti aaaaaaaa evlerden irak bi de ne gorsun bende buyu varmismiss, butun bilimsel backgroundumun cokup icime Filibeli Ahmed Hilmi'nin Raci'sinin bogustugu gibi bir suphe ejderhasi birakti gitti ki sorma gitsin, valla gittim gittim geldim, sozde yapilan buyu, benim basarisiz olmam uzerine sekillendirilmiss. Ben de pek parlak olmayan kariyer gecmisime soole bi goz gezdirince ahaaa dedim gotchaa! Tum bu beceriksizligimi uzerine atip, teryagindan siyriliveren kilmisim gibi siyriliceemi sanip keyif almadim da diil hani, baaghh istee anne benden diil yaneee buyuden oooo, buyuden boooooghhh! (Turkce klavyesiz de ne zor kardesim ordaki o'larin ustunde noktasi var, aglama efekti o aslinda korkutma diil, gerci o da olur zira ben gercekten korkarim boole paranormal seylerden) ama annem yemedi tabi, bense hala inanmakla inanmamak arasindaki cizgide gidip gidip geliorum.. Neyse dun gece kabak yellerinde gordum yakinda aktarlarda meshur da olur zaten, ogurtu otu muydu bogurtu otu muydu neydi ondan yakip tutsulenmek yine de iyi gelebilir, ama dort yol agzina dokmek gerekiomus yanan seyin posasini, ben bu beceriksizlikle atmam kendimi riske, sen dokersin artik Kenan diii mii??

Tutsu yakmak eyidir eyi, aklima Serna Baci'min paylastigi bi youtube goruntusu geldi, gerci kendisi apayri bi mevzu uzerinde yazilacak cizilecek cok sey var, ama ne biliimben simdi paylasmak istedim, zati ben kendimi tutamaz soora kesin cemkiririm bunun uzerine yinee :)

Bi izleyin bakalim ne dusuneksiniz??

Izninle Serna Baci'm, paylasiorum:

http://www.youtube.com/watch?v=48TeNWCfHuA

Ayrica WOODSTOCK KADIKOY icin,
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=446321401250&set=a.463845231250.264563.597941250#!/group.php?gid=154359554574778

ekleyin garii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder