7 Şubat 2011 Pazartesi

Benim artik yazmam sart!

Yillarin gece yatmaz gunduz kalkmaz haciyatmaz sahsiyeti olarak, bi suredir uykularimi, normal insan standartlari icerisine tasima gailesine giristim.. sonuc olumsuz yine olumsuz! bi kere bozulmaya gorsun su meret, daa da imkani yok iflah olmuyosun..e iyi guzel de oole guguk kusu misali sabahin erken saatlerine kadar tek basina ne bok yiyosun, guguk kuslari tek basina mi takiliolar bu arada hic bilmiyorum, anyway ayrica zamansiz oten horozu keserler saka diil korkuyorum.. Madem bi halt islediginde yok, ne sehit ne gazi bok yolunda niyazi olma, bi seyler yap di mii?? Yok iste sacma sapan bi rehavet, efenime soyliim bir hayaller bi gereksiz eglesmeler.. Bu arada da evren uzerine duseni yapio aslinda surekli sinyaller, mesajlar YAZ! YAZ! YAZ! Bugun yine en son 'Seksi Emre' dediydi "Bakh bacim oole bi devirde yasiyoruz ki bugun bi twaturun bi blongun yoksa adam diilsin, oole soliim YAZ aq"... E tabeh ben yine he dedim gectim, emme velakin sabrimi tasiran ulen yugh artik dedirten koseyazari bi hatunun sacma salakh gotu kirik bi kac yazisini okuyunca acayip cok pis gaza geldim.. Cemkirme oturdugun yerden elestirmek kolay, cok biliosan sIk totonu da kendin yaz dedim.. Sen o hirsla ben, yuzyillardir opmesi icin prensini bekleyen nacizane bu guslu muslu blog sayfasini hareket gecirmeye karar verdim. Ancak hayati pek bi artan ivmeyle dogrusal diil de istikrarsiz bir ivmeyle noktasal yasayan ben icin bu ne kadar ciddiye alinir bir eylem olacak bunu hep birlikte ilerleyen gunlerde goruces fekat, sanki bu sefer olucak gibi beeh! Yazicam galiba artik.. Belki de zamani bu zamandir, kimbilir???
kimbilirrr kimbilirrrr kimbilirrrrrrrhh??
Kim bilcek yaradan bilir tabee ki..
Gerci bence benimle ilgili mevzularda onun bile kafasi karisti ama..neyse cok sukur cok sukur :)
Cok sevdigim ama sanirim tarafindan pek sevilmedigim saygi deger ustad Alpay Ekler'in bi afisinde gordugum soz geldi aklima nedense..
"Tedbiri terkeyle, takdir Huda'nindir"

Neyseaa sen simdi benim tepemin tasini attirmiyara, ulmayan gafandan pekmez gibin kanlari akittirmiyara..

Hade bakalim cemi cumlemize hayirli olsun..

E hosgeldinizz!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder